Monday, September 28, 2009

Αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στα κοινωνικά δίκτυα

Αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στα κοινωνικά δίκτυα – InOut

Πρόσφατη έρευνα της Nielsen αναφέρει ότι τριπλασιάστηκε ο χρόνος που οι χρήστες περνούν σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης τον τελευταίο χρόνο, με αντίστοιχη αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης σε αυτές.

Η δραστηριότητα των χρηστών σε ότι αφορά την κοινωνική δικτύωση και τα blogs έφτασε το 17% του συνολικού χρόνου που περνούν στο Ίντερνετ κατά τη διάρκεια του Αυγούστου, σημειώνοντας αύξηση 6% σε σχέση με τον Αύγουστο του 2008.[next]

No comments:

Post a Comment