Αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στα κοινωνικά δίκτυα – InOut
Πρόσφατη έρευνα της Nielsen αναφέρει ότι τριπλασιάστηκε ο χρόνος που οι χρήστες περνούν σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης τον τελευταίο χρόνο, με αντίστοιχη αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης σε αυτές.
Η δραστηριότητα των χρηστών σε ότι αφορά την κοινωνική δικτύωση και τα blogs έφτασε το 17% του συνολικού χρόνου που περνούν στο Ίντερνετ κατά τη διάρκεια του Αυγούστου, σημειώνοντας αύξηση 6% σε σχέση με τον Αύγουστο του 2008.[next]
No comments:
Post a Comment